Imigranci i uchodźcy we współczesnym świecie
Opis:
Podczas lekcji uczniowie i uczennice analizują i oceniają postępowanie państw wobec uchodźców, podają argumenty przemawiające za oraz przeciw przyjmowaniu uchodźców.
Autor/Autorka (autorzy/autorki):
Marek Smuda
Wydawca:
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Odniesienie do podstawy programowej:
Podstawa programowa 2010:
Wiedza o społeczeństwie
III etap edukacyjny
Uczeń: ocenia sytuację imigrantów i uchodźców we współczesnym świecie;
IV etap edukacyjny
Uczeń: bierze udział w debacie klasowej, szkolnej lub internetowej na temat wolności słowa lub innych praw i wolności; znajduje informacje o naruszaniu praw człowieka w wybranej dziedzinie; analizuje z punktu widzenia międzynarodowych standardów praw człowieka przypadki naruszania praw i wolności w różnych państwach. zwiń
Odniesienie do podstawy programowej:
Podstawa programowa 2010:
Wiedza o społeczeństwie
III etap edukacyjny
Uczeń: ocenia sytuację imigrantów i uchodźców we współczesnym świecie;
IV etap edukacyjny
Uczeń: bierze udział w debacie klasowej, szkolnej lub internetowej na temat wolności słowa... więcej