Nuna i Natasza - dwie historie, jedna godność. Empatyczne postrzeganie wykluczonych
Opis:
Lekcja służy empatycznej refleksji nad postrzeganiem uchodźców i uporządkowaniu ważnych pojęć w kontekście nadużywania terminu imigracji ekonomicznej. Poprzez wykorzystanie metody układanki/puzzli (grup eksperckich) scenariusz stwarza możliwość współpracy w grupie oraz wzajemnego uczenia się młodych ludzi przez uczenie innych. Na cykl zajęć przeznaczone są cztery jednostki lekcyjne.
Autor/Autorka (autorzy/autorki):
Jakub Niewiński
Wydawca:
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Odniesienie do podstawy programowej:
Podstawa programowa 2010:
III etap edukacyjny
Etyka
Wymagania ogólne: I, II, IV, V
Wymagania szczegółowe: 1, 4, 5, 9
zwiń
Odniesienie do podstawy programowej:
Podstawa programowa 2010:
III etap edukacyjny
Etyka
Wymagania ogólne: I, II, IV, V
Wymagania szczegółowe: 1, 4, 5, 9 więcej