Kiedy zabawa przestaje być zabawna
Opis:
Załącznik nr 2. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat warunków, w jakich produkowane są zabawki na przykładzie Chin. Część publikacji "Postaw na rozwój. Zrównoważony!"
Autor/Autorka (autorzy/autorki):
Karolina Baranowska, Anna Chomczyńska, Kamil Czepiel, Katarzyna Kępska, Gabriela Jarzębowska,
Adam Kaczmarek, Ewa Kamińska-Bużałek, Ewelina Paprocka, Gosia Świderek, Anna Tomaniak
Wydawca:
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Odniesienie do podstawy programowej: Jak dla odpowiedniego scenariusza. zwiń
Odniesienie do podstawy programowej:Jak dla odpowiedniego więcej
Poniższe cytaty pochodzą kolejno z:
• Raport Disney Holiday Toys, National Labour Committee, http://www.globallabourrights.org/reports?id=0254 (cytat 1)
• Raport Nightmare on Sesame Street, National Labour Committee, http://www.globallabourrights.org/legacy_assets/document/china/KNEX_2008/SESAME_WEB_071508.pdf, (cytat 2 i 3)
• Raport Tianyu Toys Brings you Winnie the Pooh, SACOM 2007, http://sacom.hk/wp-content/uploads/2008/07/tianyu-toys-disney-oct2007-sacom.pdf, (cytat 4 i 5)
• Film Those with Justice, film na www.youtube.com/watch?v=3IcxmUzCYC8, (cytat 5 i 6)