O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Lokalnie, zdrowo,
.
Lokalnie, zdrowo,
Na zajęciach uczniowie i uczennice pozanają korzyści wynikające z zakładania ogrodów jako lokalną odpowiedź na wyzwania środowiskowe i społeczne związane z produkcją żywności,...
Lokalnie, zdrowo,
Na zajęciach uczniowie i uczennice pozanają korzyści wynikające z...
Odpowiedzialnie kupuję i nie
.
Odpowiedzialnie kupuję i nie
Na zajęciach uczniowie i uczennice poznają skalę, przyczyny i skutki marnowania żywności w Polsce oraz odnoszą ten problem do swojego życia, dyskutują nad możliwymi rozwiązaniami problemu...
Odpowiedzialnie kupuję i nie
Na zajęciach uczniowie i uczennice poznają skalę, przyczyny i skutki...
Świat bez
.
Świat bez
Scenariusz zajęć nt. wyzwań, jakie obecnie stoją przed producentami i konsumentami żywności, prezentujący zrównoważone modele produkcji i dystrybucji żywności (np. kooperatywy spożywcze,...
Świat bez
Scenariusz zajęć nt. wyzwań, jakie obecnie stoją przed producentami i...
Zmniejsz dystans – jedz
.
Zmniejsz dystans – jedz
Zajęcia dotyczące skutków transportu żywności na dalekie odległości dla ludzi i środowiska naturalnego oraz sposobów zmniejszenia negatywnych skutków takiego
Zmniejsz dystans – jedz
Zajęcia dotyczące skutków transportu żywności na dalekie odległości dla...
Ukryte koszty
.
Ukryte koszty
Scenariusz nt. skutków wzmożonej światowej konsumpcji mięsa i nabiału oraz jej wpływu na środowisko naturalne, gospodarkę, ludzi i
Ukryte koszty
Scenariusz nt. skutków wzmożonej światowej konsumpcji mięsa i nabiału oraz...
Rolnictwo ekologiczne czy
.
Rolnictwo ekologiczne czy
Na zajęciach uczniowie i uczennice poznają podstawowe cechy przemysłowej i ekologicznej uprawy żywności na przykładzie pomidora, formułują oraz ważą argumenty za i przeciw obu formom...
Rolnictwo ekologiczne czy
Na zajęciach uczniowie i uczennice poznają podstawowe cechy przemysłowej i...
Co wiem o moim
.
Co wiem o moim
Scenariusz zajęć poruszający kwestie różnego podejścia do odżywiania się i powiązanych z tym zagadnień.
Co wiem o moim
Scenariusz zajęć poruszający kwestie różnego podejścia do odżywiania...
Lokalnie, zdrowo,
.
Lokalnie, zdrowo,
Na zajęciach uczniowie i uczennice analizują i weryfikują informacje dotyczące wybranych aspektów zrównoważonej konsumpcji żywności, tj. produkcji, transportu i dystrybucji, potrafią...
Lokalnie, zdrowo,
Na zajęciach uczniowie i uczennice analizują i weryfikują informacje...
Odpowiedzialnie kupuję i nie
.
Odpowiedzialnie kupuję i nie
Zajęcia na temat skali, przyczyn i skutków marnowania żywności w Polsce, wyjaśniające pojęcia: odpowiedzialna konsumpcja, odpowiedzialny/a konsument/ka oraz rozwijające umiejętność...
Odpowiedzialnie kupuję i nie
Zajęcia na temat skali, przyczyn i skutków marnowania żywności w Polsce,...
9
z 137