O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Odczytywanie danych
.
Odczytywanie danych
Scenariusz zajęć z matematyki łączący odczytywanie danych statystycznych z tematami
Odczytywanie danych
Scenariusz zajęć z matematyki łączący odczytywanie danych statystycznych z...
Wiedza to potęgi klucz – terenowa gra
.
Wiedza to potęgi klucz – terenowa...
Witajcie w Republice Wykluczonych – kraju, nie do końca szczęśliwym. Życie Wykluczonych nie należy do najłatwiejszych. Edukacyjna gra terenowa, którą można przeprowadzić w
Wiedza to potęgi klucz – terenowa gra
Witajcie w Republice Wykluczonych – kraju, nie do końca szczęśliwym....
Dlaczego i dokąd ludzie
.
Dlaczego i dokąd ludzie
Na zajęciach uczniowie i uczennice zapoznają się z podstawowymi informacjami dotyczącymi procesów migracyjnych. Do ich interpretacji wykorzystują wiedzę nabytą z własnych obserwacji i innych...
Dlaczego i dokąd ludzie
Na zajęciach uczniowie i uczennice zapoznają się z podstawowymi informacjami...
Świat jako
.
Świat jako
Grę „Świat jako 100%” proponujemy jako doskonałe wprowadzenie do tematu nierówności globalnych na świecie.
Ćwiczenie pozwala:
zweryfikować i uaktualnić swoje...
Świat jako
Grę „Świat jako 100%” proponujemy jako doskonałe wprowadzenie do tematu...
Jak językiem sztuki mówić o uchodźcach i...
.
Jak językiem sztuki mówić o...
Lekcja ma na celu zainicjowanie rozmowy na temat tego, kim jest uchodźca, i jak poprzez środki społecznego przekazu, w tym sztukę, można poruszać temat współczesnych migracji. Zadaniem...
Jak językiem sztuki mówić o uchodźcach i...
Lekcja ma na celu zainicjowanie rozmowy na temat tego, kim jest uchodźca, i...
Jak mówić o większości
.
Jak mówić o większości
Jesteśmy odbiorcami niezliczonej liczby obrazów i wiadomości. Nie są one neutralne - przekazują jakiś obraz świata, wąską perspektywę. Mogą utrwalać i powielać stereotypy lub wręcz...
Jak mówić o większości
Jesteśmy odbiorcami niezliczonej liczby obrazów i wiadomości. Nie są one...
Wyjechałem/Wyjechałam ze swojego kraju, ponieważ......
.
Wyjechałem/Wyjechałam ze swojego...
Warsztaty oparte na filmie Janusza Zaorskiego „Szczęśliwego Nowego Jorku” oraz filmikach powstałych w ramach kampanii #JestemMigrantem, przygotowanych przez Międzynarodową Organizację do...
Wyjechałem/Wyjechałam ze swojego kraju, ponieważ......
Warsztaty oparte na filmie Janusza Zaorskiego „Szczęśliwego Nowego Jorku”...
Rozmowa o uchodźcach w
.
Rozmowa o uchodźcach w
Zestaw dwóch lekcji, który pomoże przeprowadzić z młodzieżą rozmowę o sytuacji uchodźców opartą na faktach w atmosferze wzajemnego szacunku.
Rozmowa o uchodźcach w
Zestaw dwóch lekcji, który pomoże przeprowadzić z młodzieżą rozmowę o...
ŻYWNOŚĆ – w poszukiwaniu zrównoważonych
.
ŻYWNOŚĆ – w poszukiwaniu...
Proponowany scenariusz lekcji ma na celu przedstawienie uczennicom i uczniom inicjatyw promujących zrównoważone konsumpcję i rolnictwo (Rolnictwo Wspierane przez Społeczność, kooperatywa...
ŻYWNOŚĆ – w poszukiwaniu zrównoważonych
Proponowany scenariusz lekcji ma na celu przedstawienie uczennicom i uczniom...
16
z 137