O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Migrujące
.
Migrujące
Podczas lekcji uczniowie i uczennice dowiadują się, w jaki sposób badania materiału genetycznego przyczyniły się do opracowania map wędrówek człowieka współczesnego. Określają czynniki,...
Migrujące
Podczas lekcji uczniowie i uczennice dowiadują się, w jaki sposób badania...
How to find yourself in a foreign country?/Jak odnaleźć...
.
How to find yourself in a foreign...
Podczas zajęć uczniowie i uczennice dowiedzą się, czym jest kultura oraz jakie elementy się na nią składają. Zrozumieją, jak wygląda migracja z perspektywy osób opuszczających swoje...
How to find yourself in a foreign country?/Jak odnaleźć...
Podczas zajęć uczniowie i uczennice dowiedzą się, czym jest kultura oraz...
Emotions revealed - ours and theirs. Are they really so...
.
Emotions revealed - ours and theirs....
Uczniowie i uczennice poznają nazwy kluczowych emocji, jakich doświadczają uchodźcy i mieszkańcy krajów ich przyjmujących. Podczas lekcji zastanowią się, w jaki sposób te emocje różnią...
Emotions revealed - ours and theirs. Are they really so...
Uczniowie i uczennice poznają nazwy kluczowych emocji, jakich doświadczają...
I am a migrant/Jestem
.
I am a migrant/Jestem
Podczas zajęć uczniowie i uczennice poznają autentyczne historie migrantów/migrantek oraz zrozumieją, dlaczego decyzja o migracji jest bardzo trudna i wiąże się z wieloma wyzwaniami....
I am a migrant/Jestem
Podczas zajęć uczniowie i uczennice poznają autentyczne historie...
What do all numbers mean? - migrants and
.
What do all numbers mean? - migrants...
Uczniowie i uczennice poznają/przypominają sobie liczebniki główne oraz ich zastosowanie w życiu codziennym. Zapoznają się także z danymi dotyczącymi
What do all numbers mean? - migrants and
Uczniowie i uczennice poznają/przypominają sobie liczebniki główne oraz ich...
Why do people move?/Dlaczego ludzie się
.
Why do people move?/Dlaczego ludzie...
Podczas zajęć uczniowie i uczennice dowiedzą się, czym jest migracja oraz poznają fakty na jej temat. Zrozumieją jej przyczyny oraz wpływ na przyszłe życie migrantów i
Why do people move?/Dlaczego ludzie się
Podczas zajęć uczniowie i uczennice dowiedzą się, czym jest migracja oraz...
Opowiem (Opiszę?) Wam, co
.
Opowiem (Opiszę?) Wam, co
Lekcja dotyczy uczuć i emocji, które mogą towarzyszyć uchodźcom i uchodźczyniom. Zajęcia mają na celu zwiększenie poczucia solidarności z uchodźcami, rozbudzenie wśród uczniów i...
Opowiem (Opiszę?) Wam, co
Lekcja dotyczy uczuć i emocji, które mogą towarzyszyć uchodźcom i...
Proboszcz
.
Proboszcz
W trakcie lekcji uczniowie i uczennice dowiedzą się dlaczego mieszkańcy i mieszkanki Lampedusy organizują pomoc dla osób uciekających przed wojną lub prześladowaniem oraz będą mieli...
Proboszcz
W trakcie lekcji uczniowie i uczennice dowiedzą się dlaczego mieszkańcy i...
Nie tylko
.
Nie tylko
Na jaki rodzaj ochrony, poza statusem uchodźcy, mogą liczyć osoby przybywające do Polski?
Nie tylko
Na jaki rodzaj ochrony, poza statusem uchodźcy, mogą liczyć osoby...
12
z 137