O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Dzisiaj narysujemy
.
Dzisiaj narysujemy
Na lekcji uczniowie i uczennice dowiedzą się czym jest mowa nienawiści i jakie są jej skutki, jaką rolę w mowie nienawiści odgrywają media oraz zastanowią się nad własnym udziałem w...
Dzisiaj narysujemy
Na lekcji uczniowie i uczennice dowiedzą się czym jest mowa nienawiści i...
Infografika:
.
Infografika:
Cudzoziemiec to każda osoba, która nie posiada polskiego obywatelstwa, a kim jest uchodźca i
Infografika:
Cudzoziemiec to każda osoba, która nie posiada polskiego obywatelstwa, a kim...
W naszej
.
W naszej
Celem lekcji jest między innymi zrozumienie położenia uchodźców i uchodźczyń, także dzieci, rozpoczynających życie z dala od swojego
W naszej
Celem lekcji jest między innymi zrozumienie położenia uchodźców i...
Nie bądźmy „ludożercami”! Piszemy list
.
Nie bądźmy „ludożercami”!...
Scenariusz nawiązuje do wiersza Tadeusza Różewicza „List do ludożerców” i stanowi propozycję kontynuacji rozważań na temat utworu w kontekście kryzysu postaw obywatelskich wobec...
Nie bądźmy „ludożercami”! Piszemy list
Scenariusz nawiązuje do wiersza Tadeusza Różewicza „List do...
Lekarz żywych i
.
Lekarz żywych i
Proponowany scenariusz wykorzystuje metodę reportażu. Dzięki niemu uczniowie i uczennice zapoznają się z sytuacją osób przeprawiających się do Europy przez Morze Śródziemne na przykładzie...
Lekarz żywych i
Proponowany scenariusz wykorzystuje metodę reportażu. Dzięki niemu uczniowie...
Kontener
.
Kontener
Wprowadź uczniów i uczennice w zagadnienia związane z sytuacją uchodźców i uchodźczyń syryjskich przebywających w obozach dla uchodźców. Pomóż im zapoznać się z danymi i faktami...
Kontener
Wprowadź uczniów i uczennice w zagadnienia związane z sytuacją uchodźców...
Jeśli chcesz iść szybko, idź sam. Jeśli chcesz zajść...
.
Jeśli chcesz iść szybko, idź sam....
Scenariusz kładzie nacisk na pozytywne relacje międzyludzkie, które pozwalają przetrwać bohaterom/bohaterkom w traumatycznych sytuacjach życiowych. Przybliża młodzieży konflikt w Sudanie...
Jeśli chcesz iść szybko, idź sam. Jeśli chcesz zajść...
Scenariusz kładzie nacisk na pozytywne relacje międzyludzkie, które...
Weg von zuhause. Ucieczka z
.
Weg von zuhause. Ucieczka z
Lekcja niemieckiego na aktualny temat globalny? To
Weg von zuhause. Ucieczka z
Lekcja niemieckiego na aktualny temat globalny? To
Imigranci i uchodźcy we współczesnym
.
Imigranci i uchodźcy we współczesnym...
Podczas lekcji uczniowie i uczennice analizują i oceniają postępowanie państw wobec uchodźców, podają argumenty przemawiające za oraz przeciw przyjmowaniu
Imigranci i uchodźcy we współczesnym
Podczas lekcji uczniowie i uczennice analizują i oceniają postępowanie...
13
z 137