O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
.
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny...
Załącznik 9 - "Słowniczek pojęć". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 1-3 szkoły podstawowej poruszającego temat oszczędzania wody. Scenariusz polecany do realizacji z dzieckiem ze...
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
Załącznik 9 - "Słowniczek pojęć". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla...
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
.
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny...
Załącznik 10 - "Lista instytucji, organizacji do współpracy w poruszanej tematyce". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 1-3 szkoły podstawowej poruszającego temat oszczędzania wody....
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
Załącznik 10 - "Lista instytucji, organizacji do współpracy w poruszanej...
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
.
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny...
Załącznik 11 - "Literatura i przegląd badań, opracowań i danych źródłowych dotyczących omawianej tematyki i specjalnej potrzeby edukacyjnej". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas...
Woda jako dobro konsumpcyjne i ważny zasób naturalny -...
Załącznik 11 - "Literatura i przegląd badań, opracowań i danych...
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 5a - "Filmy znaków ideograficznych – banan". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 4-6 szkół podstawowych poruszającego temat food miles i wpływu transportu żywności na...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 5a - "Filmy znaków ideograficznych – banan". Materiały...
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 5b - "Filmy znaków ideograficznych – jabłko". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 4-6 szkół podstawowych poruszającego temat food miles i wpływu transportu żywności na...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 5b - "Filmy znaków ideograficznych – jabłko". Materiały...
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 6 - "Materiał tekstowy dla uczennicy/ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego z najważniejszymi informacjami z filmu Podróż banana". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 6 - "Materiał tekstowy dla uczennicy/ucznia niesłyszącego i...
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 7 - "Objaśnienie do układu ruchowego Płyną statki z bananami". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 4-6 szkół podstawowych poruszającego temat food miles i wpływu...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 7 - "Objaśnienie do układu ruchowego Płyną statki z bananami"....
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 8a - ". Popularna melodia Płyną statki z bananami – tempo wolne, wyk. gitara i śpiew: Magdalena Dobak". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 4-6 szkół podstawowych...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 8a - ". Popularna melodia Płyną statki z bananami – tempo...
Płyną statki z bananami, czyli food
.
Płyną statki z bananami, czyli food...
Załącznik 8b - "Popularna melodia Płyną statki z bananami – tempo wolne–coraz szybciej, wyk. gitara i śpiew: Magdalena Dobak". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla klas 4-6 szkół...
Płyną statki z bananami, czyli food
Załącznik 8b - "Popularna melodia Płyną statki z bananami – tempo...
50
z 137