O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Uchodźcy w Polsce
.
Uchodźcy w Polsce
Infografika pokazująca, ile osób złożyło w Polsce wniosek o status uchodźcy w 2016 r. i z jakim
Uchodźcy w Polsce
Infografika pokazująca, ile osób złożyło w Polsce wniosek o status...
Kto puka do naszych
.
Kto puka do naszych
Scenariusz lekcji prezentuje zagadnienia związane ze współczesnymi procesami migracyjnymi. Podczas lekcji młodzież wciela się w role migrantów i stara się przekonać kraje docelowe do ich...
Kto puka do naszych
Scenariusz lekcji prezentuje zagadnienia związane ze współczesnymi procesami...
Zrównoważone migracje we współczesnym
.
Zrównoważone migracje we...
Scenariusz dotyczy globalnych migracji w kontekście Celów Zrównoważonego Rozwoju. Podczas lekcji uczennice i uczniowie wskażą powiązanie rozwoju współczesnego świata ze zjawiskiem migracji....
Zrównoważone migracje we współczesnym
Scenariusz dotyczy globalnych migracji w kontekście Celów Zrównoważonego...
Dylematy Szeherezady. Jak wykorzystać metodę dociekań...
.
Dylematy Szeherezady. Jak wykorzystać...
Wykorzystanie metody dociekań filozoficznych pomaga rozwijać skrzydła wszystkim uczniom i uczennicom, a nie tylko tym bardziej uzdolnionym. Rozwija kreatywność i pomaga uwierzyć we własne...
Dylematy Szeherezady. Jak wykorzystać metodę dociekań...
Wykorzystanie metody dociekań filozoficznych pomaga rozwijać skrzydła...
Solidarny z uchodźcą - z Janem Pawłem II rozmowy o...
.
Solidarny z uchodźcą - z Janem...
Celem zajęć jest przedstawienie młodzieży, jakie jest przesłanie Kościoła dotyczące migrantów i uchodźców, które zostało zawarte w nauczaniu Jana Pawła II. Oprócz poszerzenia wiedzy...
Solidarny z uchodźcą - z Janem Pawłem II rozmowy o...
Celem zajęć jest przedstawienie młodzieży, jakie jest przesłanie...
Nuna i Natasza - dwie historie, jedna godność. Empatyczne...
.
Nuna i Natasza - dwie historie, jedna...
Lekcja służy empatycznej refleksji nad postrzeganiem uchodźców i uporządkowaniu ważnych pojęć w kontekście nadużywania terminu imigracji ekonomicznej. Poprzez wykorzystanie metody...
Nuna i Natasza - dwie historie, jedna godność. Empatyczne...
Lekcja służy empatycznej refleksji nad postrzeganiem uchodźców i...
Czy jestem odpowiedzialny/ odpowiedzialna za cały
.
Czy jestem odpowiedzialny/...
Celem lekcji jest zainicjowanie rozmowy na temat postaw przyjmowanych przez obywateli krajów globalnej Północy wobec kryzysu migracyjnego. Polega ona na przeprowadzeniu symulacji oraz dyskusji...
Czy jestem odpowiedzialny/ odpowiedzialna za cały
Celem lekcji jest zainicjowanie rozmowy na temat postaw przyjmowanych przez...
Akceptująca wielokulturowość na wyciągnięcie
.
Akceptująca wielokulturowość na...
Scenariusz zajęć pozwalających szukać odpowiedzi na pytanie "W jaki sposób mogę promować pozytywne, oparte na szacunku zachowania wobec mniejszości/
Akceptująca wielokulturowość na wyciągnięcie
Scenariusz zajęć pozwalających szukać odpowiedzi na pytanie "W jaki sposób...
Stanisław Barańczak o doświadczeniu
.
Stanisław Barańczak o doświadczeniu...
Lekcja jest poświęcona analizie wiersza Stanisława Barańczaka „Garden party”. Nauczyciel/nauczycielka wykorzystuje kontekst biograficzny i kontekst historyczny (stan wojenny, emigracja...
Stanisław Barańczak o doświadczeniu
Lekcja jest poświęcona analizie wiersza Stanisława Barańczaka „Garden...
6
z 137