O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Jedzenie: prawo czy
.
Jedzenie: prawo czy
Zajęcia, przeznaczone dla osób,uczestniczących wcześniej w zajęciach z edukacji globalnej, mają na celu poszerzenie wiedzy z zakresu problematyki dostępu do żywności w skali
Jedzenie: prawo czy
Zajęcia, przeznaczone dla osób,uczestniczących wcześniej w zajęciach z...
Zawłaszczanie ziemi a dostęp do
.
Zawłaszczanie ziemi a dostęp do...
Cykl lekcji poświęcony jest zagadnieniu zawłaszczania ziemi i związanym z tym problemem dostępu do żywności, zwłaszcza na skutek rolnictwa przemysłowego. Ukazuje też alternatywę w...
Zawłaszczanie ziemi a dostęp do
Cykl lekcji poświęcony jest zagadnieniu zawłaszczania ziemi i związanym z...
Do kogo należy Krym - instrukcje dla
.
Do kogo należy Krym - instrukcje dla...
Instrukcje dotyczące projektu edukacyjnego do realizacji przez grupy przed zajęciami wg scenariusza "Do kogo należy
Do kogo należy Krym - instrukcje dla
Instrukcje dotyczące projektu edukacyjnego do realizacji przez grupy przed...
Do kogo należy Krym
.
Do kogo należy Krym
Scenariusz przewiduje przeprowadzenie mini projektu edukacyjnego (praca własna uczniów i uczennic i “lekcja właściwa”). W ramach projektu uczniowie i uczennice podzieleni na małe grupy...
Do kogo należy Krym
Scenariusz przewiduje przeprowadzenie mini projektu edukacyjnego (praca własna...
Od nasion do marchewki -
.
Od nasion do marchewki -
Mapa pokazująca, skąd pochodzą wybrane produkty znajdujące się na naszym stole. Mapa opracowana na potrzeby scenariusza zajęć "Od nasion do
Od nasion do marchewki -
Mapa pokazująca, skąd pochodzą wybrane produkty znajdujące się na naszym...
Od nasion do marchewki, czyli skąd się wzięły warzywa i...
.
Od nasion do marchewki, czyli skąd...
Lekcja jest przygotowaniem do prowadzenia przez uczennice i uczniów szkolnej/przyszkolnej uprawy warzyw (w doniczkach lub w ogródku na terenie szkoły). Podczas zajęć grupa pozna poszczególne...
Od nasion do marchewki, czyli skąd się wzięły warzywa i...
Lekcja jest przygotowaniem do prowadzenia przez uczennice i uczniów...
Teraz tu jest ich
.
Teraz tu jest ich
Lekcja na podstawie książki B. Gawryluk „Teraz tu jest nasz dom” na temat tego kim jest uchodźca, czym się różni od migranta i jak można pomóc dzieciom - uchodźcom, które znajdują się...
Teraz tu jest ich
Lekcja na podstawie książki B. Gawryluk „Teraz tu jest nasz dom” na temat...
Jak włączać edukację globalną do codziennej pracy...
.
Jak włączać edukację globalną do...
Publikacja stanowi zestaw zagadnień z obszaru edukacji globalnej, które można włączyć do pracy na lekcjach przedmiotowych. Ich tematyka koncentruje się na szczególnie ważnych we...
Jak włączać edukację globalną do codziennej pracy...
Publikacja stanowi zestaw zagadnień z obszaru edukacji globalnej, które...
O co ta wojna - materiał
.
O co ta wojna - materiał
Materiał pomocniczy do realizacji scenariusza "O co ta wojna". Opis przygotowania do debaty korespondencyjnej, polecane materiały dodatkowe dla
O co ta wojna - materiał
Materiał pomocniczy do realizacji scenariusza "O co ta wojna". Opis...
7
z 137