O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Kiedy zabawa przestaje być
.
Kiedy zabawa przestaje być
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat warunków, w jakich produkowane są zabawki na przykładzie Chin. Część publikacji "Postaw na rozwój.
Kiedy zabawa przestaje być
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Kiedy zabawa przestaje być
.
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 3. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat warunków, w jakich produkowane są zabawki na przykładzie Chin. Część...
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 3. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI...
Kiedy zabawa przestaje być
.
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 4. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat warunków, w jakich produkowane są zabawki na przykładzie Chin. Część...
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 4. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI...
Kiedy zabawa przestaje być
.
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 5. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat warunków, w jakich produkowane są zabawki na przykładzie Chin. Część...
Kiedy zabawa przestaje być
Załącznik nr 5. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI...
Daleko do szkoły . O dostępie do
.
Daleko do szkoły . O dostępie do...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat dostępu do edukacji w krajach Globalnego Południa na przykładzie Nepalu. Część publikacji "Postaw na rozwój....
Daleko do szkoły . O dostępie do
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Kto na nas
.
Kto na nas
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych przybliżający uczniom sytuację pracowników krajów Globalnego Południa. Część publikacji "Postaw na rozwój.
Kto na nas
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych przybliżający uczniom...
Kto na nas
.
Kto na nas
Załącznik nr 1. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych przybliżającego uczniom sytuację pracowników krajów Globalnego Południa. Część publikacji...
Kto na nas
Załącznik nr 1. Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI...
Kto na nas
.
Kto na nas
Załącznik nr 2 "Karta pracy indywidualnej – historie pracowników". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych przybliżającego uczniom sytuację...
Kto na nas
Załącznik nr 2 "Karta pracy indywidualnej – historie pracowników"....
Kto na nas
.
Kto na nas
Załącznik nr 3 "Karta pracy grupowej". Materiały dodatkowe dla scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych przybliżającego uczniom sytuację pracowników krajów Globalnego...
Kto na nas
Załącznik nr 3 "Karta pracy grupowej". Materiały dodatkowe dla scenariusza...
65
z 137