O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
.
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony...
Scenariusz poruszający temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji. Uczniowie i uczennice zapoznają się z zagadnieniem nadmiernej eksploatacji siedlisk rybnych na świecie....
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
Scenariusz poruszający temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej...
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
.
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony...
Załącznik nr 1 – Exercise: Facts and figures about fishing industry. Materiały dodatkowe do scenariusza poruszającego temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
Załącznik nr 1 – Exercise: Facts and figures about fishing industry....
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
.
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony...
Załącznik nr 2 - Exercise: Transcript of the movie “The Need for Sustainable Fisheries”. Materiały dodatkowe do scenariusza poruszającego temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej...
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
Załącznik nr 2 - Exercise: Transcript of the movie “The Need for...
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
.
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony...
Załącznik nr 3 - Exercise: Connect facts and figures about fisheries. Materiały dodatkowe do scenariusza poruszającego temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej
Ryby głosu nie mają? Zrównoważony połów. Fish have no...
Załącznik nr 3 - Exercise: Connect facts and figures about fisheries....
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
.
Czy twój telefon może stać się...
Scenariusz poświęcony problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i nierówności w dostępie do zasobów między globalnym Południem a globalną Północą. Lekcja pokazuje uczniom niektóre...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
Scenariusz poświęcony problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i nierówności w...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
.
Czy twój telefon może stać się...
Załącznik nr 1 - Exercise: Facts about conflict minerals. Materiały dodatkowe do scenariusza poświęconego problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i nierówności w dostępie do zasobów między...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
Załącznik nr 1 - Exercise: Facts about conflict minerals. Materiały...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
.
Czy twój telefon może stać się...
Załącznik nr 2 - Useful phrases – expressing your opinion. Materiały dodatkowe do scenariusza poświęconego problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i nierówności w dostępie do zasobów między...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
Załącznik nr 2 - Useful phrases – expressing your opinion. Materiały...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
.
Czy twój telefon może stać się...
Załącznik nr 3 - Statements for discussion about conditions of production of popular electronic items. Materiały dodatkowe do scenariusza poświęconego problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
Załącznik nr 3 - Statements for discussion about conditions of production of...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
.
Czy twój telefon może stać się...
Załacznik nr 4 - Exercise: Buying a new phone - a dialogue. Materiały dodatkowe do scenariusza poświęconego problemowi odpowiedzialnej konsumpcji i nierówności w dostępie do zasobów między...
Czy twój telefon może stać się bronią? Can your phone...
Załacznik nr 4 - Exercise: Buying a new phone - a dialogue. Materiały...
42
z 137