O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Zrównoważona dieta potomków
.
Zrównoważona dieta potomków
Scenariusz poruszający temat zrównoważonej diety i roli składników pokarmowych. Uczniowie i uczennice dowiadują się, z jakimi problemami borykali się mieszkańcy i mieszkanki gwatemalskiej...
Zrównoważona dieta potomków
Scenariusz poruszający temat zrównoważonej diety i roli składników...
Zrównoważona dieta potomków
.
Zrównoważona dieta potomków
Załącznik nr 1 – Tekst: Zrównoważona dieta potomków Majów. Materiały dodatkowe do scenariusza poruszającego temat zrównoważonej diety i roli składników
Zrównoważona dieta potomków
Załącznik nr 1 – Tekst: Zrównoważona dieta potomków Majów. Materiały...
Zrównoważona dieta potomków
.
Zrównoważona dieta potomków
Załącznik nr 2 – Karta pracy: Składniki pokarmowe. Materiały dodatkowe do scenariusza poruszającego temat zrównoważonej diety i roli składników
Zrównoważona dieta potomków
Załącznik nr 2 – Karta pracy: Składniki pokarmowe. Materiały dodatkowe do...
Wolontariusz – kto to
.
Wolontariusz – kto to
Scenariusz dla przedszkoli poruszający temat idei
Wolontariusz – kto to
Scenariusz dla przedszkoli poruszający temat idei
Antykonsumpcyjna martwa
.
Antykonsumpcyjna martwa
Młodzież tworzy kompozycję martwej natury, wykorzystując jako obiekt przedmioty codziennego użytku, z których nie korzysta i które nie są jej potrzebne. To okazja, aby młodzi ludzie...
Antykonsumpcyjna martwa
Młodzież tworzy kompozycję martwej natury, wykorzystując jako obiekt...
O poczuciu wyobcowania.
.
O poczuciu wyobcowania.
Młodzież odwołuje się do własnych doświadczeń i zastanawia się, co to znaczy być „obcym”, „innym”, „nowym”, co wprowadzi ją w zagadnienie migracji oraz różnorodności i...
O poczuciu wyobcowania.
Młodzież odwołuje się do własnych doświadczeń i zastanawia się, co to...
Mój świat jest jak
.
Mój świat jest jak
Zajęcia zachęcają młodzież do krytycznej refleksji nad współczesnym światem i wyzwaniami, jakie stoją przed ludzkością, a także sposobem, w jaki sztuka może o nich
Mój świat jest jak
Zajęcia zachęcają młodzież do krytycznej refleksji nad współczesnym...
Mój świat jest jak
.
Mój świat jest jak
Załącznik nr 1 – Materiał pomocniczy: Co to znaczy myśleć jak
Mój świat jest jak
Załącznik nr 1 – Materiał pomocniczy: Co to znaczy myśleć jak...
Mój świat jest jak
.
Mój świat jest jak
Załącznik nr 2 – Materiał pomocniczy: Szablon
Mój świat jest jak
Załącznik nr 2 – Materiał pomocniczy: Szablon
41
z 137