O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Załącznik nr 7 "Kodeks w sprawie obrazów i wiadomości dotyczących krajów Południa". Materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat...
Globalni odkrywcy. Globalne
Załącznik nr 7 "Kodeks w sprawie obrazów i wiadomości dotyczących krajów...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest zrozumienie wartości i wagi krytycznego myślenia, w tym odróżniania faktów od opinii. Mają one za zadanie również...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Karta pracy "Fakt czy opinia – co jest co?" - materiały dodatkowe dla scenariusza zajęć mających na celu zrozumienie wartości i wagi krytycznego myślenia, w tym odróżnianie faktów od...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Karta pracy "Fakt czy opinia – co jest co?" - materiały dodatkowe dla...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest zrozumienie wartości i wagi krytycznego myślenia, w tym odróżniania faktów od opinii. Mają one za zadanie również...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest...
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat krajów Globalnego Południa i Globalnej Północy. Część publikacji "Postaw na rozwój.
Globalni odkrywcy. Globalne
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Załącznik nr 1 "Zdjęcie dziecka" - materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat krajów Globalnego Południa i Globalnej Północy....
Globalni odkrywcy. Globalne
Załącznik nr 1 "Zdjęcie dziecka" - materiały dodatkowe do scenariusza dla...
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Załącznik nr 2 "Zdjęcia domów, miast i ludzi" - materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat krajów Globalnego Południa i Globalnej...
Globalni odkrywcy. Globalne
Załącznik nr 2 "Zdjęcia domów, miast i ludzi" - materiały dodatkowe do...
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Załącznik nr 3 "Mapa Północ – Południe (kolorowa)". Materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat krajów Globalnego Południa i...
Globalni odkrywcy. Globalne
Załącznik nr 3 "Mapa Północ – Południe (kolorowa)". Materiały dodatkowe...
Globalni odkrywcy. Globalne
.
Globalni odkrywcy. Globalne...
Załącznik nr 4. Mała mapa konturowa świataMateriały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat krajów Globalnego Południa i Globalnej Północy....
Globalni odkrywcy. Globalne
Załącznik nr 4. Mała mapa konturowa świataMateriały dodatkowe do...
76
z 137