O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Jak wygląda szacunek? Etyczne przedstawianie krajów...
.
Jak wygląda szacunek? Etyczne...
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest poznanie wartości leżących u podstaw etycznej komunikacji. Część publikacji "Zrozum
Jak wygląda szacunek? Etyczne przedstawianie krajów...
Scenariusz zajęć dla uczniów szkoły podstawowej, których celem jest...
Klimatyczni – co każdy z nas może zrobić dla ochrony...
.
Klimatyczni – co każdy z nas może...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat zmian klimatycznych. Część publikacji "Postaw na rozwój.
Klimatyczni – co każdy z nas może zrobić dla ochrony...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki ocieplenia
.
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat społeczno-polityczno-przyrodniczych skutków zmian klimatycznych. Część publikacji "Postaw na rozwój.
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki ocieplenia
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki ocieplenia
.
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki...
Załącznik nr 1 "Karty pracy dla uczniów".Materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat społeczno-polityczno-przyrodniczych skutków zmian...
Świat za 50 lat . Prognozowane skutki ocieplenia
Załącznik nr 1 "Karty pracy dla uczniów".Materiały dodatkowe do scenariusza...
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie do zmian
.
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie...
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat globalnego ocieplenia i zmian klimatycznych. Część publikacji "Nie podgrzewaj atmosfery.Materiały dla
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie do zmian
Scenariusz dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszający temat...
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie do zmian
.
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie...
Załącznik nr 1 "Karta pracy dla uczniów". Materiały dodatkowe do scenariusza dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych poruszającego temat globalnego ocieplenia i zmian klimatycznych....
Ciepło, cieplej, gorąco. Wprowadzenie do zmian
Załącznik nr 1 "Karta pracy dla uczniów". Materiały dodatkowe do...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Wypełniona karta pracy "Fakt czy opinia – jak je odróżnić?" dla nauczycielki/nauczyciela - materiały dodatkowe dla scenariusza zajęć mających na celu zrozumienie wartości i wagi...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Wypełniona karta pracy "Fakt czy opinia – jak je odróżnić?" dla...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Karta pracy "Fakt czy opinia – jak je odróżnić?" - materiały dodatkowe dla scenariusza zajęć mających na celu zrozumienie wartości i wagi krytycznego myślenia, w tym odróżniania faktów...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Karta pracy "Fakt czy opinia – jak je odróżnić?" - materiały dodatkowe...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
.
Fakt czy opinia: jak je odróżnić –...
Artykuł "Habiba Rage z Kenii" - materiały dodatkowe dla scenariusza zajęć mających na celu zrozumienie wartości i wagi krytycznego myślenia, w tym odróżniania faktów od opinii oraz...
Fakt czy opinia: jak je odróżnić – część
Artykuł "Habiba Rage z Kenii" - materiały dodatkowe dla scenariusza zajęć...
75
z 137