O EDUKACJI GLOBALNEJ
ZOBACZ EDUKACJĘ GLOBALNĄ!
DEFINICJA I ZAKRES EDUKACJI GLOBALNEJ
JAKOŚĆ W EDUKACJI GLOBALNEJ
METODOLOGIA W EDUKACJI GLOBALNEJ
PRACA Z OBRAZEM I MEDIAMI
EG A INNE OBSZARY EDUKACJI
JAK KORZYSTAĆ Z PORTALU
SCHOWEK
0
PODRĘCZNIKI
0
ZALOGUJ SIĘ
Zalogowani użytkownicy mogą odkładać swoje podręczniki „na półkę”, wracać do ich edycji oraz oznaczać ulubione materiały.
Login
Nie masz konta? Więcej szczegółów pod „Zarejestruj”
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
ETAP NAUCZANIA
Open or Close
Edukacja przedszkolna
Szkoła podstawowa, kl 1-3
Szkoła podstawowa, kl. 4-6
Szkoła podstawowa, kl. 4-8
Gimnazjum
Szkoły ponadgimnazjalne
PRZEDMIOT
Open or Close
Nauczanie zintegrowane
WOS
Historia
Geografia
Przyroda
Biologia
Matematyka
Zajęcia z wychowawcą
Podstawy przedsiębiorczości
Etyka
Chemia
Fizyka
Historia i społeczeństwo
Język polski
Zajęcia techniczne
Plastyka
Edukacja społeczna
Informatyka
Język angielski
Edukacja przyrodnicza
Wychowanie do życia w rodzinie
Religia
Język niemiecki
REGION
Open or Close
Afryka Północna
Afryka Subsaharyjska
Ameryka Środkowa i Karaiby
Ameryka Południowa
Azja Środkowa
Azja Południowa
Azja Wschodnia
Bliski Wschód
Kaukaz
Europa
Globalnie
OBSZAR TEMATYCZNY
Open or Close
Zrównoważony rozwój
Prawa człowieka
Odpowiedzialna konsumpcja
Współzależności gospodarcze
Milenijne Cele Rozwoju
Zasoby naturalne
Zmiany klimatu
Konflikty
Edukacja międzykulturowa
Migracje / uchodźcy
Gender
Cele Zrównoważonego Rozwoju
TYP MATERIAŁU
Open or Close
SCENARIUSZE
MATERIAŁY DODATKOWE
MATERIAŁY WIZUALNE
WYDAWCA
Open or Close
Fundacja Edukacja dla Demokracji
Polska Akcja Humanitarna
Polska Zielona Sieć
Instytut Globalnej Odpowiedzialności
Fundacja Kultury Świata
Amnesty International
Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła"
Salezjański Wolontariat Misyjny "Młodzi Światu"
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Fundacja Kultury Chrześcijańskiej ZNAK
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Jeden Świat
Fundacja Ekonomiczna Polska-Afryka Wschodnia
Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne
Polski Klub Ekologiczny Gliwice
Fundacja Edukacji Międzykulturowej
Fundacja Afryka Inaczej
Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej „Meritum”
Inicjatywa Wolna Białoruś
Fundacja Partners Polska
Chrześcijańska Służba Charytatywna
Fundacja Synergia
Fundacja Artykuł25
Fundacja Civis Polonus
Fundacja Usłyszeć Afrykę
Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej
uchodzcy.info
Związek Harcerstwa Polskiego
Fundacja Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce
Komitet Partnerski Ziemi Goślińskiej
Pokazuje 9 z 1230
Co oznaczają prawa człowieka dla mnie i reszty
.
Co oznaczają prawa człowieka dla mnie...
Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z najważniejszymi postanowieniami Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka oraz ze światowym systemem ochrony praw człowieka, a także uświadomienie im...
Co oznaczają prawa człowieka dla mnie i reszty
Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z najważniejszymi postanowieniami...
Produkcja i konsumpcja zasobów leśnych - przyczyny i...
.
Produkcja i konsumpcja zasobów...
Celem zajęć jest pokazanie uczniom problemu deforestacji (wylesiania) w ujęciu globalnym. Uczniowie będą się zastanawiać nad przyczynami tego zjawiska oraz nad przyrodniczymi, społecznymi i...
Produkcja i konsumpcja zasobów leśnych - przyczyny i...
Celem zajęć jest pokazanie uczniom problemu deforestacji (wylesiania) w...
Grabież energii - bogata (w zasoby)
.
Grabież energii - bogata (w zasoby)...
Załączniki do scenariusza "Grabież energii - bogata (w zasoby)
Grabież energii - bogata (w zasoby)
Załączniki do scenariusza "Grabież energii - bogata (w zasoby)
Grabież energii - bogata (w zasoby)
.
Grabież energii - bogata (w zasoby)...
Celem zajęć jest pokazanie uczniom jak duże jest światowe zużycie energii i jak rozrzutnie korzysta się obecnie z węgla, ropy naftowej i gazu. Będą zastanawiać się czy da się znacząco...
Grabież energii - bogata (w zasoby)
Celem zajęć jest pokazanie uczniom jak duże jest światowe zużycie energii...
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
.
Bogactwa naturalne krajów globalnego...
Załączniki do scenariusza zajęć "Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa - błogosławieństwo czy
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
Załączniki do scenariusza zajęć "Bogactwa naturalne krajów globalnego...
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
.
Bogactwa naturalne krajów globalnego...
Załącznik nr 2 do scenariusza zajęć "Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa - błogosławieństwo czy
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
Załącznik nr 2 do scenariusza zajęć "Bogactwa naturalne krajów globalnego...
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
.
Bogactwa naturalne krajów globalnego...
Zajęcia mające na celu uświadomienie uczniom jakie negatywne skutki ma niezrównoważone wydobycie bogactw naturalnych w krajach globalnego
Bogactwa naturalne krajów globalnego Południa -...
Zajęcia mające na celu uświadomienie uczniom jakie negatywne skutki ma...
Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
.
Czy suwerenność żywnościowa jest...
Załączniki do scenariusza Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem problemu głodu w krajach globalnego Południa?
Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
Załączniki do scenariusza Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
.
Czy suwerenność żywnościowa jest...
Załącznik do scenariusza "Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem problemu głodu w krajach globalnego Południa"
Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
Załącznik do scenariusza "Czy suwerenność żywnościowa jest rozwiązaniem...
126
z 137